joke&troll
ترول های جدید

منوي اصلي
  خوش آمدید


نویسندگان:

درباره نوبسنده
miss.troll ٍ به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل : www.paydar132@gmail.com

وضعیت وبلاگ :
.:: آخرین مطالب ::.

موضوع:<-PostCategory-> 17:33 - سه شنبه 18 مهر 1398برچسب:,

 

 


سلام امیدوارم حالتون خوب باشه از این که به وبم اومدین ازتون تشکر میکنم اگه اولین باره میاین به وبم مطالب این پستو بخونین

 

 

 

 

با همه تبادل لینک میکنم اما اگه سر نزن لینکشونو حذف میکنم تبادل بنرم میکنم خواهش میکنم نیاین بگین اگه دوس داشتی منو با اسم ******لینک کن بعد خبر بده لینکت کنم از طریق تبادل لینک اتوماتیک خودتونو لینک کنید

 


 

 

نظرم دیگه نباید بگم خودتون باید بدونین اگه بزارین بد نمیشه مطالبم کپی کنید مشکلی نداره ولی اگه کی کردین منبع ذکر بشه

 

 



نظرات شما عزیزان:

moOorvarid
ساعت20:08---19 مهر 1391
ندارم ولی داشته میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دوستان
امکانات
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 169
بازدید کل : 5142
تعداد مطالب : 67
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

عشق و مهر

 عشق هوس حقیقت

Online User Online User Online User Online User تماس با ما